Ehandel

Vi bevakar den nordiska ehandelsvärlden utan filter. Granskar ehandlare, följer bolagsförändringar, avslöjar strategiska drag, nya sajtsläpp, konkurser och investeringar.

Vi fokuserar på det som påverkar branschen på riktigt. Plockar isär fakta, följer pengarna och ger ljus åt det som annars hade gått obemärkt förbi.

83% av nordiska b2b-bolag använder digitala kanaler.

Litium har släppt ny rapport om B2B-försäljning: Digitalt växer, men få mäter effekten

Apex Stainless lansering

Apex Stainless Fasteners: Ny sajt, gammalt löfte

Dunken.se ny hemsida

Dunken.se byter plattform

Webbyrån ZCO studie "Ecom landscape study 2025"

E-handlarnas kollektiva minne: Vad 158 intervjuer avslöjar om plattformar, byråval och dåliga beslut

Underwear Sweden ny ehandel

Underwear Sweden lanserar ny ehandel – Swegmark och Abecita samlas under ett tak